The first blog is the deepest

Vet egentligen inte vart jag ska börja, vet bara att jag har varit sugen på att starta upp en blogg återigen.
Tror mycket av den inspiriationen kommer från min kära "svärmor"  Ni ser ju själva vilka vackra collage och beskrivningar som finns att skåda. 
 
Jo, vi skulle ju sätta igång att packa idag. Men ICKE! Blir lätt lite för lång morgon när sängen är en kombinerad tv-soffa. Men visst hann vi en sväng till tvättstugan eller rättare sagt han medan jag försökte få undan lite disk. 
Därefter gjorde jag en liten nostalgitripp i Svts arkiv och fann denna lilla serie. Tyckte det var lite kul att den utspelar sig i Örebro och med Peter Flack i spetsen. Och hur han brer på med Närkingskan ska vi inte tala om.
 
Nåväl, imorgon är en annan dag. Kanske hinner vi packa innan var och en far iväg på sitt. Gissa vem som ska på skönhetskväll och vem som ska på bio?
 
Må gott! 
  
#1 - - Maggan:

Grattis, Emma, till nya bloggen! Vad roligt att du startat. Jag kommer att följa dig.

Kram från svärmor

#2 - - Madde:

Tjohoooo vad roligt! Här har du ytterligare en följare. Älskar titeln på första blogginlägget.